Wanneer je als retailer in Nederland jouw producten adverteert op Marktplaats.nl, met meer dan 8 miljoen bezoekers per maand een van de grootste online kanalen in Nederland, dan wil je natuurlijk wel het maximale uit je advertentiebudget halen. Daarom introduceert DataFeedWatch Kostendata voor AdMarkt om direct inzicht te krijgen in CPC, CPA en ROAS voor iedere [...]
Read More
Posted in:
Campagnes Optimaliseren
Black Friday is dichterbij dan je zou denken en het is de moeite waard om te beginnen met het plannen van je Google Shopping-strategie.
Read More
Posted in:
Campagnes Optimaliseren,
Google Shopping
Vandaag lanceren wij ons nieuwe product DataFeedWatch Text Ads, een complete en krachtige tool voor online verkopers die het meest willen halen uit hun Google Advertentiebudget. Het maken en updaten van tekstadvertentie-campagnes in Google is veel werk. Maar met DataFeedWatch Text Ads kun je het hele proces automatiseren. Feed gestuurde tekstadvertenties zullen [...]
Read More
Posted in:
Kenmerken & Functionaliteiten,
DataFeedWatch Nieuws
Als retailer in Nederland wil je hoogstwaarschijnlijk jouw producten adverteren op Marktplaats.nl. Het is onderdeel van eBay en met meer dan 8 miljoen bezoekers per maand een van de grootste online kanalen in Nederland. Wist je overigens dat 40% van deze bezoekers zoekt naar nieuwe producten? Daarom is DataFeedWatch een geselecteerde Feed Partner en bieden wij [...]
Read More
Posted in:
Campagnes Optimaliseren
Dus, je hebt al jouw feeds maximaal geoptimaliseerd, maar je wilt ook de campagnes en biedstrategieën verbeteren? Ben je een kleine of middelgrote onderneming die wijs probeert te worden uit alle informatie die er te vinden is over Google Shopping campagnes? Hier kijken we naar vijf tips om je te helpen bij het opvoeren van jouw shopping campagnes en je [...]
Read More
Posted in:
Google Shopping,
Campagnes Optimaliseren
Ben jij op zoek naar meer verkopen op Amazon? Amazon is momenteel de belangrijkste e-Commerce site voor shoppers en de verwachting is dat het nog populairder wordt. Dus zou jij het moeten gebruiken? Als je producten hebt die kunnen worden verkocht op Amazon, dan is er geen reden om het niet te proberen. We maken een afweging tussen de voor- en nadelen van het [...]
Read More
Posted in:
Amazon
Ben je een kleine of middelgrote onderneming die zoekt naar manieren om te concurreren op Google Shopping? In 2016 gaven online retailers 56% van hun advertentiebudget uit aan Google Shopping. Over het algemeen was er een gemiddelde 542% ROAS (volgens een CPC Strategy-onderzoek). Met dit in het achterhoofd, wie neemt het je kwalijk als je ook een stukje van de [...]
Read More
Posted in:
Google Shopping,
Tips & Trucs,
Campagnes Optimaliseren
Of het nu is op Amazon of andere shopping kanalen, alle verkopers hebben hetzelfde doel: het genereren van zoveel mogelijk verkopen. Maar hoe kun je dat doen als de competitie van andere verkopers en Amazon zelf per dag heftiger wordt? Amazon staat erom bekend dat ze, gedurende het feestseizoen, prijzen van miljoenen producten veranderen op een enkele dag. Een [...]
Read More
Posted in:
Amazon,
Campagnes Optimaliseren
Amazon is momenteel de nummer-1 eCommerce-site voor shoppers en de verwachting is dat Amazon nog verder gaat groeien in populariteit. Wanneer je al verkoopt of nadenkt over verkopen op Amazon, waarom niet wat extra tijd nemen om zeker te weten dat de basis goed is? Er zijn een aantal misvattingen over hoe het zoekalgoritme van Amazon eigenlijk werkt. Echter, een [...]
Read More
Posted in:
Amazon,
Marktplaats
Iedere verkoper die adverteert op Google, Facebook, Amazon of andere shopping kanalen heeft een datafeed tool nodig. De feed is niet alleen de basis van de PPC-campagnes, maar een geoptimaliseerde datafeed heeft een grote invloed op de prestaties van de campagne. Er zijn honderden tools waaruit je kunt kiezen, dus je hebt keuze te over. Als je een datafeed [...]
Read More
Posted in:
Data Feeds