Nieuwe Navigatie Ervaring in DataFeedWatch

Gepubliceerd op 13-nov-2017 11:50:06 door René Bisschop

Nieuwe Navigatie Ervaring in DataFeedWatch.

We zijn er maar wat trots op dat we u de nieuwe navigatie en lay out in DataFeedWatch kunnen presenteren!

We hebben de navigatie een upgrade gegeven, zodat u makkelijker uw weg door de tool kunt vinden en om een scheiding te maken tussen navigatie en de pagina’s waarop u aan het werk bent. Het nieuwe ontwerp van de navigatie ziet er moderner uit en is responsiever en intuïtiever.

 

Wat is er nieuw?

Alle verschillende veranderingen behandelen we hieronder uitgebreid, maar als u een snel overzicht wilt van wat er nieuw en wetenswaardig is, onderstaand de belangrijkste visuele updates:

 

1. Navigatiebalk verhuist naar links

De navigatiebalk is verhuisd naar de linkerkant en een aantal menu-items zijn geclusterd.

 DataFeedWatch navigatie voor en na de update.

 

2. Navigatiemenu in- en uitvouwen

U kunt nu het navigatiemenu in- en uitvouwen. Dit geeft gebruikers meer schermruimte wanneer ze bezig zijn met hun mappings.

Navigatiemenu invouwen of uitvouwen.

 

3. Pijlen voor voor- en achteruit

We beschikken nu over navigatiepijlen die u door het menu laten navigeren, zonder dat u de pagina waarop u zich bevindt, verlaat.

Navigatiepijlen voor sneller en eenvoudiger te navigeren.

 

Zo, nu u een snel overzicht heeft gezien van de updates, laten we u graag zien welke handige updates we hebben geïntroduceerd.

 

Homepage Navigatie

De grootste en opvallendste verandering is dat we de navigatie hebben verhuisd van de bovenkant van het scherm naar de linkerkant van de pagina.

Voor deze wijziging stonden items wellicht verspreid in het topmenu, maar nu staan ze keurig gegroepeerd en georganiseerd aan de linkerkant in vier verschillende categorieën:

Shops: Interne velden, Shop-instellingen, Shop Producten, Analytics, Feed-instelling, Google Shopping Manager, Google Promoties.

Account: Account-instellingen, Facturatie & Facturen, Abonnementen, Sub-accounts, Notificatie-instellingen.

Verbindingen: Alle Google Adwords en Google Analytics-accounts verbonden aan DataFeedWatch.

Notificaties: Alle foutmelding bij het verwerken van de feed.

Voor:

Startpagina voor de update met navigatie aan de bovenkant.

Na:

Startpagina na de update met navigatie geclusterd aan de linkerzijde.

 

We hebben geluisterd naar de feedback van onze klanten en daarmee een belangrijke wijziging doorgevoerd: u hoeft niet langer de pagina te verlaten als u naar een nieuw navigatie-item wilt.

 

Shop- en Channel navigatie

Dit gedeelte is volledig geherstructureerd om zodoende intuïtiever te zijn. Sommige elementen, die voorheen verstopt zaten in het Opties-menu, zijn nu prominenter aanwezig: Shop-instellingen en Shop-producten.

Shop-instellingen, ook wel Bewerk Shop, is de plaats waar gebruikers bewerkingen kunnen doen aan de bron van hun feed en waar ze het update tijdstip van hun feeds kunnen aanpassen.

Shop-producten, of Toon producten, is waar een overzicht beschikbaar is van alle producten in de bron- en output feeds.

Add-ons zijn ook makkelijker te ontdekken in het Shop-navigatiemenu: Feed-instellingen, Google Shopping Manager en Analytics.

 

Shops pagina navigatie na de update.

 

Andere wijzigingen die ook handig zijn:

  1. De navigatiepijlen laten u teruggaan naar de vorige pagina zonder dat u de pagina verlaat;
  2. De URL, die voorheen veel ruimte innam, is vervangen door een icoon. Door te klikken op het URL-icoon ziet u de volledige URL van de output feed.
  3. Kanaalopties-knop is eveneens vervangen.

Voor:

Channel opties voor de update.

 

Na:

Channel opties na de update.

 

Navigatie Mapping Pagina 

De mapping-pagina heeft niet een indrukwekkende metamorfose ondergaan, maar er zijn een aantal kleine aanpassingen gedaan die het proces van mapping nog simpeler zullen maken.

Laten we eens kijken welke nieuwe dingen u op deze pagina kunt vinden:

Navigatie in de mapping pagina na de update.

 

  1. Invouwen en uitvouwen van het navigatiemenu. Dit vergroot de ruimte voor mapping, wat handig kan zijn, zeker voor diegenen die op een kleinere monitor werken.
  2. Een voortgangsbalk met daarin de stappen die benodigd zijn voor het in goede conditie brengen van uw feeds voor welk kanaal dan ook.
  3. U kunt de taal van de interface aanpassen. Momenteel is onze tool beschikbaar in Engels en Duits, maar we gaan binnenkort meer talen toevoegen.
  4. Het invouwen van regels en kopiëren van regels vanuit een ander kanaal zal u ontzettend veel tijd besparen als u dezelfde mapping-regels wilt gebruiken die u ook heeft gemaakt voor andere kanalen. Natuurlijk kunt u deze regels aanpassen voor ieder kanaal.

De mogelijkheid van het invouwen zorgt ervoor dat u nog even een extra check kunt uitvoeren voordat u doorgaat naar de volgende stap.

Regels invouwen op de mapping navigatie pagina.

 

Account gedeelte

Hier hebben we alle zaken die te maken hebben met de administratieve kant van uw account gegroepeerd.

Pagina voor account-instellingen na de update.

 

Account-instellingen - u kunt uw DataFeedWatch gegevens aanpassen.

Facturatie & Facturen - hier vindt u alle informatie over uw creditcard, bedrijfsgegevens en facturen.

Abonnementen - u kunt uw abonnement upgraden of uw account verbeteren met een van de add-ons.

Sub-accounts - u kunt gelimiteerde of volledige toegang geven tot DataFeedWatch aan teamleden en klanten.

Notificatie-instellingen - u kunt bepalen wanneer, waar en wie notificaties ontvangt voor mislukte downloads of uploads en niet-gemapte velden en categorieën.

Notificatie instellingen pagina.

 

Zoals altijd, vinden de beste discussies plaats in de commentaren. Als u vragen heeft, of feedback, of u vindt de nieuwe navigatie gewoon super tof, laat het ons weten.

Houd ook een oogje op ons blog, er zitten nog een aantal updates voor u aan te komen!

 

Over DataFeedWatch

DataFeedWatch is een data feed management software die verkopers die gebruik maken van Magento, Shopify, Volusion3DcartBigCommerceWooCommerce, OpenCart, en vele andere eCommerce Platforms in staat stelt om data feeds te creëren voor meer dan 1.000 Online kanalen in meer dan 50 landen. DFW-Analytics  geeft eveneens resultaten weer voor ieder individueel product op ieder kanaal, waarmee verkopers hun RoI sterk kunnen verbeteren door snel onrendabele producten te indentificeren en verwijderen.

Gepubliceerd op: DataFeedWatch Nieuws, Kenmerken & Functionaliteiten

Gepubliceerd door René Bisschop

Mijn naam is René Bisschop en ik ben als Country Manager Benelux werkzaam voor DataFeedWatch. Ik ben verantwoordelijk voor het begeleiden van de forse groei van onze organisatie in deze regio. Ik houd me dagelijks bezig met het ondersteunen en adviseren van eRetailers en Online Marketing bureau's op het gebied van Data Feed Management en Feed Marketing. Met mijn zeer ruime ervaring in de online sector en als ondernemer begrijp ik de problematiek van web-winkeliers maar al te goed en heb ik een brede kennis op het gebied van Online Marketing. Ik ben graag bereid mijn kennis te delen en mee te denken, neem daarom gerust eens contact met me op.
Find me on:

Gerelateerde artikelen

We zijn er maar wat trots op dat we u de nieuwe navigatie en lay out in DataFeedWatch kunnen presenteren! We hebben de navigatie een upgrade gegeven, ...
We zijn er maar wat trots op dat we u de nieuwe navigatie en lay out in DataFeedWatch kunnen presenteren! We hebben de navigatie een upgrade gegeven, ...
We zijn er maar wat trots op dat we u de nieuwe navigatie en lay out in DataFeedWatch kunnen presenteren! We hebben de navigatie een upgrade gegeven, ...
We zijn er maar wat trots op dat we u de nieuwe navigatie en lay out in DataFeedWatch kunnen presenteren! We hebben de navigatie een upgrade gegeven, ...

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates