Hoe producten Uit te sluiten als bepaalde Varianten niet meer op Voorraad zijn

Posted on 12-dec-2017 11:15:24 by René Bisschop
Associated Variants zijn in DataFeedWatch beschikbaar gekomen en klaar om uw shopping feeds naar een hoger niveau te brengen. Vanaf nu kunt u alle varianten van een product uitsluiten van uw feed als een specifieke variant of een bepaald percentage van alle varianten niet meer op voorraad zijn. Hoe gaaf is dat! Wij definiëren Associated Variants als alle [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Kenmerken & Functionaliteiten

Bied Strategieën en Budget Toewijzing voor Google Shopping

Posted on 8-dec-2017 9:06:38 by René Bisschop
Wanneer uw Google Shopping-feed ‘up-and-running’ is en voor verkopen zorgt, dan kunt u achterover leunen, ervan genieten en relaxen.
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

Facebook Geoptimaliseerd Bieden voor Betere Klantacquisitie

Posted on 1-dec-2017 9:21:39 by René Bisschop
Wanneer je in ogenschouw neemt dat 2.01 miljard mensen dagelijks inloggen op hun Facebook-accounts, dan lijdt het geen twijfel dat Facebook een waardevolle plaats is voor online verkopers. Adverteren op Facebook kan zowel betaalbaar als effectief zijn, mits het goed is gedaan. Wat we niet willen is dat je geld naar Facebook gooit en maar bidt dat het werkt. Als [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Tips & Trucs, Facebook

Negatieve Keywords en Prioriteit Instellingen in Google Shopping

Posted on 24-nov-2017 13:15:03 by René Bisschop
Weet u waarom Google Shopping verantwoordelijk is voor 50% van het totale Adwords budget? Omdat het werkt. Voor veel retailers is Google Shopping het belangrijkste element binnen hun eCommerce-strategie. Dat hoeft geen verrassing te zijn als u de geweldige resultaten bekijkt die Google Shopping oplevert, net als de spannende nieuwe functionaliteiten die Google [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren, Tips & Trucs

3 Eenvoudige Tips om uw Facebook Product Feed te verbeteren

Posted on 18-okt-2017 16:00:44 by René Bisschop
De dynamische productadvertenties van Facebook (DPA’s) zijn een geweldige mogelijkheid voor retailers om hun assortiment producten te promoten aan Facebook-gebruikers die al eerder in contact zijn geweest met het merk. Er is een direct verband tussen het succes van uw dynamic ad-campagnes en hoe goed uw feeds geoptimaliseerd zijn. Wanneer u momenteel uw [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Facebook

3 Bewezen Tips voor Producttitel Optimalisatie in Google Shopping

Posted on 4-okt-2017 9:21:08 by René Bisschop
De titel is het op-een-na belangrijkste item in uw datafeed, na de foto van hoge kwaliteit, omdat het getoond wordt in de Product Listing Ad (PLA). De titel is wat Google meteen naast de foto zet. Het is een van de 4 eigenschappen die consumenten zien op de resultatenpagina van Google. Zelfs als de afbeelding in een PLA een heleboel laat zien, dan moet de titel [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

Facebook Product Ads voor Retailers: Alle INs en OUTs

Posted on 25-aug-2017 14:46:08 by René Bisschop
Facebook lijkt ten opzichte van de concurrentie naar de finishlijn te racen in een poging om de wereld te domineren. Nieuwe experimenten rollen als een golf over ons heen en het is moeilijk alle wijzigingen en veranderingen bij te houden. Vorig jaar rolde Facebook Product Ads uit, waarbij verkopers hun gehele productcatalogus uploaden, en daarna automatisch [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Facebook, Dynamic Product Ads

Case Study: Hoe Pierce AB verkopen met 400% verhoogde binnen 2 maanden

Posted on 2-aug-2017 10:48:14 by René Bisschop
  Pierce AB sloot zich aan bij DataFeedWatch in April 2017 om de controle te nemen over het meest waardevolle onderdeel van hun product advertentiecampagnes: Hun DATA FEEDS. Vandaag deelt Antoine Coopoosamy, Head of Performance Marketing bij Pierce AB, hun uitdagingen en doelen op het gebied van feed management. Met een nationale aanwezigheid in 16 Europese [...]
Read More

Posted in: Case studies, Campagnes Optimaliseren

10 Online Marketing Experts delen hun Beste Google Shopping Tips

Posted on 21-jul-2017 10:34:45 by René Bisschop
Google Shopping is een betrouwbaar kanaal voor retailers om meer te verkopen. Voor sommigen is het de nr.1 bron van verkeer en omzet. Maar, hoe bevorder je de waarschijnlijkheid dat jouw advertentie wordt getoond in Google Search in plaats van die van jouw concurrenten? Het antwoord ligt in JOUW DATA FEED. Wanneer je data feed goed geoptimaliseerd is zul je meer [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

Verbeter uw Targeting met Facebook Broad Audience Reach

Posted on 18-jul-2017 8:48:30 by René Bisschop
Bent u op zoek naar een breder publiek met uw Facebook Dynamische Advertenties? Facebook heeft recent een upgrade gelanceerd die u juist daar mee kan helpen. Eerder dit jaar introduceerde Facebook meer grote veranderingen in de manier waarop hun advertenties werken. Targeting voor dynamische advertenties in het bijzonder is verder geupgrade om zodoende [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Facebook

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates