Hoe op de juiste manier producten uit te sluiten van uw datafeed

Posted on 20-jun-2017 12:01:16 by René Bisschop
Meer verkopen door met minder producten te adverteren. Sluit de niet-rendabele, seizoensgebonden, niet op voorraad zijnde producten en laag geprijsde producten uit van uw datafeed en uw winst gaat omhoog. De kwaliteit van uw feed is wat uw PLA-campagnes doet buigen of barsten. Er is al veel geschreven over hoe belangrijk het is om altijd de kwaliteit van de [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Data Feeds

Hoe de Prestaties van een Shopping Campagne te volgen op Productniveau

Posted on 16-jun-2017 9:16:59 by René Bisschop
Een kopzorg voor de meeste e-Retailers tegenwoordig is het uitzoeken van een manier om hun advertentie-uitgaven te verbeteren terwijl ze hun winsten verhogen. Een snuggere marketeer weet dat de beste manier om dit te doen is door het volgen van campagne prestaties op productniveau. In dit artikel leggen we u precies uit hoe u dat kunt doen. Wanneer u uw [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

Varianten of alleen Parent producten in uw datafeed opnemen?

Posted on 13-jun-2017 10:35:06 by René Bisschop
Zou u alle varianten in uw datafeed voor Google of andere shopping kanalen moeten invoegen, of alleen de ‘parent’ producten? Als verkoper heeft u een keuze. Laten we de argumenten beoordelen voor ‘varianten’ en voor ‘parents’, zodat u een gefundeerde beslissing kunt nemen. Wat zijn varianten? Google definieert Varianten als een groep van identieke producten die [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Data Feeds, Tips & Trucs

Waarom het frequenter updaten van data feeds uw opbrengsten verhoogt

Posted on 31-mei-2017 8:00:00 by René Bisschop
Het meerdere keren per dag updaten van uw data feeds in Google of andere online kanalen helpt u vaak met het verbeteren van de prestaties van uw campagne. Met name de laatste voorraadstatus en prijzen zullen uw RoI verbeteren. In dit artikel behandelen we het Hoe en Wat. Wanneer u uw eigen webshop(s) heeft dan bent u altijd op zoek naar manieren om RoI te [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Data Feeds, Tips & Trucs

6 Affiliate Marketing tips voor Retailers

Posted on 29-mei-2017 10:03:34 by René Bisschop
Als retailer kun je affiliate marketing als de beste inzetten. Je verkoopt immers een product of dienst online waardoor je een partner (ofwel affiliate of publisher) kunt belonen voor zijn aangeleverde potentiële klanten (leads) of bestellingen. Als je jouw affiliate programma hebt staan, met de juiste commissies, promotiematerialen en publishers, is het spel [...]
Read More

Posted in: Affiliate Marketing, Campagnes Optimaliseren

Drastische RoI verbetering op Google Shopping Campagnes met Custom Labels

Posted on 24-mei-2017 9:11:32 by René Bisschop
De Custom Labels van Google stellen u in staat om biedingen te maken voor specifieke productgroepen. Specifiek bieden is een echte RoI verbeteraar. In dit artikel bespreken we de meest voor de hand liggende voorbeelden om de prestaties van uw campagne te verbeteren met custom labels. Wat zijn Custom Labels Custom labels in Google Shopping geven u de gelegenheid [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren, Tips & Trucs

Google Product Categorie: Hoe doe je het goed zonder gek te worden?

Posted on 16-mei-2017 10:54:12 by René Bisschop
Wanneer u beter wilt presteren dan uw concurrenten op Google Shopping en minder betalen voor de productadvertenties, dan ligt het geheim in het onder de knie krijgen van de taxonomie van Google. De Google Productcategorie is een fundamenteel element in alle Google Shopping campagnes en als u het tot nog toe heeft genegeerd dan is het nu tijd om er alle aandacht [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren, Tips & Trucs

7 Tips voor Google Shopping Feed Optimalisatie [EXPERT Niveau]

Posted on 11-mei-2017 11:23:10 by René Bisschop
Met een enorme groei van meer dan 50% binnen een jaar is en blijft Google Shopping een van de belangrijkste kanalen voor iedere e-Commerce business. Nu is de tijd om u ervan te verzekeren dat u uw product feed optimaliseert en het meest uit uw data haalt. De datafeed is de basis voor iedere geweldige Google Shopping strategie, maar als de data niet klopt raakt [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Data Feeds, Campagnes Optimaliseren

Hoe valideert u uw GTINs in 5 stappen?

Posted on 11-apr-2017 10:19:17 by René Bisschop
Wanneer uw GTINs onjuist zijn worden uw producten afgekeurd voor Google Shopping en Amazon, als ook vele andere shopping kanalen en marktplaatsen. Er zijn vijf stappen die je kunt nemen om er zeker van te zijn dat je GTINs kloppen in het geval dat je GTINs als ongeldig worden aangemerkt.
Read More

Posted in: Tips & Trucs, Campagnes Optimaliseren

Bereik voormalige klanten met Customer Match voor Shopping

Posted on 7-apr-2017 12:01:06 by René Bisschop
PPC managers waren uitzinnig toen Google de uitbreiding van ‘Customer Match’ voor Shopping Campagnes vorig jaar aankondigde. Customer Match stelt online retailers in staat om publiek opgebouwd uit hun klanten e-maillijsten te targeten en om ads te maken voor klantsegmenten in Google Shopping.
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates