Hoe Onrendabele Producten uit Google Shopping te Verwijderen

Posted on 19-okt-2016 15:41:28 by René Bisschop
De meeste verkopers maken winst op maar 20% van hun producten. Dus 80% van de producten kost hen geld! Zelfs als het tegenstrijdig mag klinken, adverteren voor minder producten zal uw verkopen verhogen. Dat kunt u bereiken door de onrendabele producten te identificeren en een hoger budget toe te kennen aan de producten die al zorgen voor een doorlopende omzet.
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

6 Eenvoudige Optimalisatie Tips Om Uw RoI Te Verhogen Voor Facebook Dynamic Product Ads

Posted on 16-sep-2016 9:47:02 by René Bisschop
Het succes van uw campagne op Facebook hangt voor een groot deel af van hoe goed u uw feeds kunt optimaliseren. In deze blogpost delen we een aantal eenvoudige verbeteringstips die de RoI van uw campagne zullen verbeteren. Net als Google, heeft Facebook zeer specifieke eisen voor product data feeds. Daarom moet een succesvolle reclamecampagne beginnen met een [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Tips & Trucs

4 Redenen waarom U uw eigen Data Feeds zou moeten Optimaliseren

Posted on 25-aug-2016 14:52:00 by René Bisschop
De juistheid van uw product data bepaalt de relevantie van de advertentie voor een zoekopdracht van een klant. In deze context is het geen goede strategie om het meest waardevolle onderdeel van uw product advertentiecampagnes, uw product data, aan uw IT-afdeling te outsourcen of te delegeren. We kunnen u meer dan een dozijn redenen geven waarom feed management [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Campagnes Optimaliseren

De 10 Meest Winstgevende Data Feed Optimalisaties

Posted on 25-nov-2014 17:03:51 by René Bisschop
De data feed is de basis waarop uw campagnes op Google of andere shopping kanalen wordt gebouwd. Data Feed Management en campagne management zouden hand in hand moeten gaan. Hoe beter de feed, hoe beter de resultaten van de campagne. Wij hebben de Data Feed Optimalisaties die onze klanten over de afgelopen 12 maanden hebben gedaan geanalyseerd. Hier zijn de 10 [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Campagnes Optimaliseren

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates