De Google Shopping Inventaris Update Feed Gebruiken

Posted on 10-dec-2019 8:04:45 by Paweł Fijak
Een tijdje geleden introduceerde Google een nieuw soort feed: de Google Inventaris Update feed, en nu kunt u deze selecteren uit de kanalenlijst in DataFeedWatch. Deze nieuwe feedsoort is een vereenvoudigde versie van de standaard Google Shopping-feed, met slechts 5 velden: id prijs beschikbaarheid aanbiedingsprijs ingangsdatum aanbieding Het belangrijkste [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

Alles wat u moet weten over het Google Manufacturer Center

Posted on 28-nov-2019 10:11:33 by Paweł Fijak
Het Google Manufacturer Center  geeft fabrikanten en eigenaren van merken meer controle over hoe hun producten worden gepresenteerd aan shoppers op Google Shopping en andere diensten van Google. Ze kunnen hun productgegevens uploaden met Google Manufacturer Feed, zodat Google deze informatie kan laten zien. Voor retailers is dit geweldig nieuws, omdat de [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Optimizing campaigns, Tips & Tricks

De Complete Gids voor Datafeed Optimalisatie

Posted on 19-nov-2019 11:38:26 by Paweł Fijak
  Optimalisatie van datafeeds is van cruciaal belang voor succesvolle shopping campagnes. Om te begrijpen hoe het werkt, moeten we de verschillenden elementen van feedoptimalisatie en hoe deze zich tot elkaar verhouden begrijpen.   Daarom hebben we de eerste Complete Gids voor Datafeed Optimalisatie gemaakt. Onze gids zal duidelijkheid scheppen rondom [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

Het begrijpen van Dynamische Remarketing op Google Shopping

Posted on 15-nov-2019 8:20:41 by Paweł Fijak
Dynamische marketing is een belangrijk onderdeel van elke online retailmarketingstrategie. Het levert gepersonaliseerde advertenties aan mensen die uw webshop eerder hebben bezocht. Wanneer deze bezoekers uw winkel verlaten en elders gaan winkelen, zien ze advertenties voor producten die ze in uw winkel hebben bekeken. Dit zal resulteren in verhoogde conversies. [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

Moet u Varianten en Hoofdproducten Opnemen in uw Datafeed?

Posted on 31-okt-2019 8:29:40 by Paweł Fijak
Moet u alle varianten opnemen in uw datafeed voor Google en andere winkelkanalen, of alleen de hoofdproducten? Als retailer heeft u de keuze. Laten we de argumenten voor 'varianten' en voor 'hoofd' producten bekijken, zodat u een weloverwogen beslissing kunt nemen.   Wat zijn Productvarianten? Google definieert productvarianten als een groep identieke producten [...]
Read More

Posted in: Data Feeds

Google Product Identifiers uitgelegd: Merk, MPN en GTIN

Posted on 17-okt-2019 8:41:48 by Paweł Fijak
  Waarom heeft Google de Identifiers nodig? Google wil precies weten welke producten u verkoopt. Als ze elk product kunnen identificeren, kunnen ze  - dit koppelen aan zoekopdrachten - het vergelijken met dezelfde producten (of andere verkopers) op Google Shopping De beste manier om producten te vergelijken, is om hun unieke identificatiegegevens, zoals merk, [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Tips & Tricks

3 Hindernissen bij het Verkopen op Amazon (en hoe deze te overwinnen)

Posted on 8-okt-2019 9:54:30 by Paweł Fijak
Amazon is een zeer aantrekkelijk verkoopkanaal voor online verkopers. De gecombineerde omzet (bruto merchandising waarde) van verkopers die op Amazon verkopen, wordt geschat op ongeveer 15% van de totale online detailhandel in de VS. We zien een vergelijkbare trend in Europa, waar Amazon ook snel groeit. Dit is een grote kans waar een toenemend aantal retailers [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Marketplace

Wat te Verwachten van een Data Feed Tool?

Posted on 14-aug-2018 13:11:09 by René Bisschop
Iedere verkoper die adverteert op Google, Facebook, Amazon of andere shopping kanalen heeft een datafeed tool nodig. De feed is niet alleen de basis van de PPC-campagnes, maar een geoptimaliseerde datafeed heeft een grote invloed op de prestaties van de campagne. Er zijn honderden tools waaruit je kunt kiezen, dus je hebt keuze te over. Als je een datafeed [...]
Read More

Posted in: Data Feeds

10 Online Marketing Experts delen hun Beste Google Shopping Tips

Posted on 21-jul-2017 10:34:45 by René Bisschop
Google Shopping is een betrouwbaar kanaal voor retailers om meer te verkopen. Voor sommigen is het de nr.1 bron van verkeer en omzet. Maar, hoe bevorder je de waarschijnlijkheid dat jouw advertentie wordt getoond in Google Search in plaats van die van jouw concurrenten? Het antwoord ligt in JOUW DATA FEED. Wanneer je data feed goed geoptimaliseerd is zul je meer [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

Alles wat u moet weten over Google Shopping Feed Types

Posted on 27-jun-2017 9:34:16 by René Bisschop
Met een enorme groei van meer dan 50% in opeenvolgende jaren is Google Shopping de ‘place-to-be’ voor alle e-commerce winkels. Verkopers gebruiken het om hun inventaris te promoten, om kwaliteits verkeer naar hun online winkels te sturen en verkoop in zijn geheel te verhogen. In de afgelopen periode wordt de service naar alle waarschijnlijkheid nog belangrijker, [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates