Agency Experts Geven Hun Beste Google Shopping Tips

Posted on 21-jan-2020 13:41:40 by Paweł Fijak
Google Shopping is een goede manier voor retailers om meer te verkopen. Voor sommigen zijn Shopping Campagnes zelfs de #1 bron van websiteverkeer en omzet. Maar hoe vergroot u de kans dat uw Productadvertenties worden weergegeven in Google Search in plaats van die van uw concurrenten? Het antwoord ligt in UW DATAFEED. Als uw datafeed goed is geoptimaliseerd [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

Hoe kan u de productsoort toevoegen aan uw Google Shopping feed

Posted on 9-jan-2020 9:35:44 by Paweł Fijak
Met DataFeedWatch kunt u alles in uw productfeed wijzigen. Klanten vragen ons continu hoe ze hun datafeed kunnen verbeteren om hun ROI te verhogen. De klantcase van vandaag: Het Ontbrekende Attribuut: Productsoort Larry belde ons enigszins in paniek op. Hij is een zoekmachine marketeer met een groot bureau. Hij was erachter gekomen dat de 'Productsoort' ontbrak [...]
Read More

Posted in: Case studies, Data Feeds, Google Shopping, Tips & Tricks

Facebook Productadvertenties voor Retailers: Alle IN’s en OUT’s

Posted on 23-dec-2019 13:00:00 by Paweł Fijak
Facebook lijkt zijn concurrenten voorbij te streven in een poging tot wereldoverheersing. Nieuwe updates volgen elkaar in rap tempo op en het is moeilijk om alle mogelijkheden bij te houden. Vorig jaar rolde Facebook Inc. dynamische productadvertenties uit, waarmee verkopers hun volledige productcatalogus kunnen uploaden en vervolgens consumenten automatisch [...]
Read More

Posted in: Comparison Shopping Engines, Data Feeds, Shopping Engines

De Google Shopping Inventaris Update Feed Gebruiken

Posted on 19-dec-2019 13:00:00 by Paweł Fijak
Een tijdje geleden introduceerde Google een nieuw soort feed: de Google Inventaris Update feed, en nu kunt u deze selecteren uit de kanalenlijst in DataFeedWatch. Deze nieuwe feedsoort is een vereenvoudigde versie van de standaard Google Shopping feed, met slechts 5 velden: id prijs beschikbaarheid aanbiedingsprijs ingangsdatum aanbieding Het belangrijkste [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

De Google Shopping Inventaris Update Feed Gebruiken

Posted on 10-dec-2019 8:04:45 by Paweł Fijak
Een tijdje geleden introduceerde Google een nieuw soort feed: de Google Inventaris Update feed, en nu kunt u deze selecteren uit de kanalenlijst in DataFeedWatch. Deze nieuwe feedsoort is een vereenvoudigde versie van de standaard Google Shopping-feed, met slechts 5 velden: id prijs beschikbaarheid aanbiedingsprijs ingangsdatum aanbieding Het belangrijkste [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

Alles wat u moet weten over het Google Manufacturer Center

Posted on 28-nov-2019 10:11:33 by Paweł Fijak
Het Google Manufacturer Center  geeft fabrikanten en eigenaren van merken meer controle over hoe hun producten worden gepresenteerd aan shoppers op Google Shopping en andere diensten van Google. Ze kunnen hun productgegevens uploaden met Google Manufacturer Feed, zodat Google deze informatie kan laten zien. Voor retailers is dit geweldig nieuws, omdat de [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Optimizing campaigns, Tips & Tricks

De Complete Gids voor Datafeed Optimalisatie

Posted on 19-nov-2019 11:38:26 by Paweł Fijak
  Optimalisatie van datafeeds is van cruciaal belang voor succesvolle shopping campagnes. Om te begrijpen hoe het werkt, moeten we de verschillenden elementen van feedoptimalisatie en hoe deze zich tot elkaar verhouden begrijpen.   Daarom hebben we de eerste Complete Gids voor Datafeed Optimalisatie gemaakt. Onze gids zal duidelijkheid scheppen rondom [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

Het begrijpen van Dynamische Remarketing op Google Shopping

Posted on 15-nov-2019 8:20:41 by Paweł Fijak
Dynamische marketing is een belangrijk onderdeel van elke online retailmarketingstrategie. Het levert gepersonaliseerde advertenties aan mensen die uw webshop eerder hebben bezocht. Wanneer deze bezoekers uw winkel verlaten en elders gaan winkelen, zien ze advertenties voor producten die ze in uw winkel hebben bekeken. Dit zal resulteren in verhoogde conversies. [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

Moet u Varianten en Hoofdproducten Opnemen in uw Datafeed?

Posted on 31-okt-2019 8:29:40 by Paweł Fijak
Moet u alle varianten opnemen in uw datafeed voor Google en andere winkelkanalen, of alleen de hoofdproducten? Als retailer heeft u de keuze. Laten we de argumenten voor 'varianten' en voor 'hoofd' producten bekijken, zodat u een weloverwogen beslissing kunt nemen.   Wat zijn Productvarianten? Google definieert productvarianten als een groep identieke producten [...]
Read More

Posted in: Data Feeds

Google Product Identifiers uitgelegd: Merk, MPN en GTIN

Posted on 17-okt-2019 8:41:48 by Paweł Fijak
  Waarom heeft Google de Identifiers nodig? Google wil precies weten welke producten u verkoopt. Als ze elk product kunnen identificeren, kunnen ze  - dit koppelen aan zoekopdrachten - het vergelijken met dezelfde producten (of andere verkopers) op Google Shopping De beste manier om producten te vergelijken, is om hun unieke identificatiegegevens, zoals merk, [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Tips & Tricks

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates