Feestdagenplanning voor E-Commerce 2019: Een Handleiding voor Succes

Posted on 22-okt-2019 8:45:39 by Paweł Fijak
Het is nooit te vroeg om te beginnen met plannen voor de feestdagen. Deze periode van 5/6 weken van grofweg eind november tot eerste kerstdag is namelijk verreweg de belangrijkste voor retailers. Deze periode is vaak goed voor de helft van de jaaromzet. Als u een verkoper bent, ziet uw omzetgrafiek er waarschijnlijk zo uit:
Read More

Posted in: ECommerce

Uw Omnichannel Marketing Strategie uitbreiden

Posted on 10-aug-2017 9:06:24 by René Bisschop
Omnichannel consumenten geven tussen 50 en 300 procent meer uit dan single-channel consumenten, wat ze waardevoller maakt voor retailers. Er is geen beter moment voor merken en retailers om zich te realiseren dat in de cultuur van onmiddellijke bevrediging waarin wij momenteel leven, er niets belangrijker is voor consumenten dan dat ze onmiddellijk hebben wat ze [...]
Read More

Posted in: ECommerce, Tips & Trucs

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates