Google Product Categorie: Hoe doe je het goed zonder gek te worden?

Posted on 16-mei-2017 10:54:12 by René Bisschop
Wanneer u beter wilt presteren dan uw concurrenten op Google Shopping en minder betalen voor de productadvertenties, dan ligt het geheim in het onder de knie krijgen van de taxonomie van Google. De Google Productcategorie is een fundamenteel element in alle Google Shopping campagnes en als u het tot nog toe heeft genegeerd dan is het nu tijd om er alle aandacht [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren, Tips & Trucs

7 Tips voor Google Shopping Feed Optimalisatie [EXPERT Niveau]

Posted on 11-mei-2017 11:23:10 by René Bisschop
Met een enorme groei van meer dan 50% binnen een jaar is en blijft Google Shopping een van de belangrijkste kanalen voor iedere e-Commerce business. Nu is de tijd om u ervan te verzekeren dat u uw product feed optimaliseert en het meest uit uw data haalt. De datafeed is de basis voor iedere geweldige Google Shopping strategie, maar als de data niet klopt raakt [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Data Feeds, Campagnes Optimaliseren

Bereik voormalige klanten met Customer Match voor Shopping

Posted on 7-apr-2017 12:01:06 by René Bisschop
PPC managers waren uitzinnig toen Google de uitbreiding van ‘Customer Match’ voor Shopping Campagnes vorig jaar aankondigde. Customer Match stelt online retailers in staat om publiek opgebouwd uit hun klanten e-maillijsten te targeten en om ads te maken voor klantsegmenten in Google Shopping.
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

Begin met verkopersbeoordelingen op Google Shopping

Posted on 9-feb-2017 7:25:45 by René Bisschop
Consumenten kijken steeds vaker naar reviews bij het maken van beslissingen voor online aankopen. 90 procent van klanten zeggen dat reviews invloed hebben op hun besluit en 80 procent van de consumenten vertrouwt op online reviews alsof het persoonlijke aanbevelingen zijn. Onderzoek heeft aangetoond dat verkopersbeoordelingen de potentie hebben om [...]
Read More

Posted in: Google Shopping

Google Shopping Updates Die Je Misschien Gemist Hebt

Posted on 3-nov-2016 9:14:29 by René Bisschop
Google heeft weer eens wat veranderingen gemaakt aan de vereisten voor hun Shopping campagnes. Over de afgelopen maand hebben we twee belangrijke updates gezien: de Google Trusted Store vereisten zijn veranderd en de Product ListingAds in de SERP zijn nu zichtbaar in carrousel formaat. Wilt u weten of deze laatste updates een effect zullen hebben op [...]
Read More

Posted in: Google Shopping

Hoe Onrendabele Producten uit Google Shopping te Verwijderen

Posted on 19-okt-2016 15:41:28 by René Bisschop
De meeste verkopers maken winst op maar 20% van hun producten. Dus 80% van de producten kost hen geld! Zelfs als het tegenstrijdig mag klinken, adverteren voor minder producten zal uw verkopen verhogen. Dat kunt u bereiken door de onrendabele producten te identificeren en een hoger budget toe te kennen aan de producten die al zorgen voor een doorlopende omzet.
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Google Shopping

13 Google Shopping Updates waar u Aandacht aan zou Moeten geven

Posted on 6-sep-2016 14:39:04 by René Bisschop
We hebben een lijst gemaakt van de belangrijkste Google Shopping updates in 2016 waarvan iedere campagnemanager op de hoogte zou moeten zijn. In de online-marketingindustrie is het op de hoogte zijn van de laatste veranderingen, trends en updates een vereiste. Maar, marketingmanagers moeten dit vaak uitstellen, omdat ze wel iets anders te doen hebben. Daarom [...]
Read More

Posted in: Google Shopping

Verhoog Uw Offline Verkopen met Google’s Local Inventory Ads

Posted on 8-jul-2016 14:14:41 by René Bisschop
  De Local Inventory Ads van Google verhogen verkopen aanzienlijk door nabije online shoppers in winkelklanten te veranderen. Hoe kunt u gebruik maken van deze mobiele kans? Mobiele en 24/7 verbinding hebben de manier waarop mensen leven, interacteren en natuurlijk winkelen veranderd. Feitelijk doet de grootste meerderheid van shoppers online research voordat ze [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

Google's Identifiers: Merk, MPN en GTIN

Posted on 22-jun-2016 16:28:22 by René Bisschop
  Waarom heeft Google Identifiers nodig? Google wil precies begrijpen welke producten u verkoopt. Als zij ieder product kunnen identificeren, dan kunnen ze: Het matchen met zoekopdrachten; Het vergelijken met dezelfde producten (van andere verkopers) op Google Shopping. De beste manier om producten te vergelijken is om de unieke identificatiecodes te vergelijken [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Tips & Trucs

Voeg UTM-codes toe aan uw Product-URLs

Posted on 10-jun-2016 19:27:57 by René Bisschop
Weten wat de campagne prestatie is voor ieder individueel product zal u helpen om uw algemene campagne RoI te verbeteren. DataFeedWatch Analytics is uw beste optie, omdat het u niet alleen uw kliks en inkomsten voor ieder product laat zien, maar u ook in staat stelt om onrendabele producten te verwijderen met één simpele klik. En het is GRATIS, $0, kosteloos. [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Product Zoekmachines, Tips & Trucs

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates