Hoe Onrendabele Producten uit Google Shopping te Verwijderen

Posted on 19-okt-2016 15:41:28 by René Bisschop
De meeste verkopers maken winst op maar 20% van hun producten. Dus 80% van de producten kost hen geld! Zelfs als het tegenstrijdig mag klinken, adverteren voor minder producten zal uw verkopen verhogen. Dat kunt u bereiken door de onrendabele producten te identificeren en een hoger budget toe te kennen aan de producten die al zorgen voor een doorlopende omzet.
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren

13 Google Shopping Updates waar u Aandacht aan zou Moeten geven

Posted on 6-sep-2016 14:39:04 by René Bisschop
We hebben een lijst gemaakt van de belangrijkste Google Shopping updates in 2016 waarvan iedere campagnemanager op de hoogte zou moeten zijn. In de online-marketingindustrie is het op de hoogte zijn van de laatste veranderingen, trends en updates een vereiste. Maar, marketingmanagers moeten dit vaak uitstellen, omdat ze wel iets anders te doen hebben. Daarom [...]
Read More

Posted in: Google Shopping

Verhoog Uw Offline Verkopen met Google’s Local Inventory Ads

Posted on 8-jul-2016 14:14:41 by René Bisschop
  De Local Inventory Ads van Google verhogen verkopen aanzienlijk door nabije online shoppers in winkelklanten te veranderen. Hoe kunt u gebruik maken van deze mobiele kans? Mobiele en 24/7 verbinding hebben de manier waarop mensen leven, interacteren en natuurlijk winkelen veranderd. Feitelijk doet de grootste meerderheid van shoppers online research voordat ze [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping

Google's Identifiers: Merk, MPN en GTIN

Posted on 22-jun-2016 16:28:22 by René Bisschop
  Waarom heeft Google Identifiers nodig? Google wil precies begrijpen welke producten u verkoopt. Als zij ieder product kunnen identificeren, dan kunnen ze: Het matchen met zoekopdrachten; Het vergelijken met dezelfde producten (van andere verkopers) op Google Shopping. De beste manier om producten te vergelijken is om de unieke identificatiecodes te vergelijken [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Tips & Trucs

Voeg UTM-codes toe aan uw Product-URLs

Posted on 10-jun-2016 19:27:57 by René Bisschop
Weten wat de campagne prestatie is voor ieder individueel product zal u helpen om uw algemene campagne RoI te verbeteren. DataFeedWatch Analytics is uw beste optie, omdat het u niet alleen uw kliks en inkomsten voor ieder product laat zien, maar u ook in staat stelt om onrendabele producten te verwijderen met één simpele klik. En het is GRATIS, $0, kosteloos. [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Product Zoekmachines, Tips & Trucs

GTINs vinden voor uw producten

Posted on 1-jun-2016 13:03:22 by René Bisschop
GTINs zijn nodig om uw product op Google (zie artikel) , Amazon Marketplace en een toenemend aantal winkel kanalen te registreren. Deze GTINs voor uw producten hebben is daarom in toenemende mate belangrijk. Hieronder vindt u meer informatie over de verschillende types GTINs en hoe u ze kunt verkrijgen. Wat is GTIN Global Trade Item Nummer (GTIN) is een uniek en [...]
Read More

Posted in: Google Shopping

De voor- en nadelen van de Verschillende Online Verkoopkanalen

Posted on 26-mei-2016 14:03:08 by René Bisschop
Er zijn vier verschillende typen advertentiekanalen die verkopers kunnen gebruiken: zoekmachines, marktplaatsen, prijsvergelijkers en affiliate netwerken. In dit artikel zal ik ieder type beschrijven en uitleggen wat ze onderscheidt vanuit de ogen van de verkoper.   Zoekmachines Google en Bing stellen verkopers in staat om voor producten te adverteren in hun [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Marktplaats, Prijsvergelijkers, Product Zoekmachines

Google Shopping voor meerdere landen

Posted on 18-apr-2016 14:15:15 by René Bisschop
  Veel van onze klanten zijn geïnteresseerd in het laten lopen van hun Google Shopping campagne in meerdere landen. In dit artikel zal ik u uitleggen wat er nodig is om dat mogelijk te maken. Feed vereisten Ten eerste: iedere data feed is land-specifiek en kan niet worden hergebruikt voor andere landen. Als u bijvoorbeeld al adverteert in Nederland en u wilt [...]
Read More

Posted in: Google Shopping

De 10 meest voorkomende fouten in uw Google Merchant Center en hoe ze op te lossen

Posted on 6-jan-2015 17:37:35 by René Bisschop
Zodra u begint met het uploaden van producten naar uw Google Merchant Center (GMC), toont Google u fouten. Sommige zijn fataal en voorkomen dat uw producten worden weergegeven - anderen zijn slechts suggesties van Google hoe u uw 'feed' kunt verbeteren. Gebaseerd op de ervaringen met en van onze klanten, hebben wij een lijst van de tien meest voorkomende fouten [...]
Read More

Posted in: Google Shopping

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates