Google Product Identifiers uitgelegd: Merk, MPN en GTIN

Posted on 17-okt-2019 8:41:48 by Paweł Fijak
  Waarom heeft Google de Identifiers nodig? Google wil precies weten welke producten u verkoopt. Als ze elk product kunnen identificeren, kunnen ze  - dit koppelen aan zoekopdrachten - het vergelijken met dezelfde producten (of andere verkopers) op Google Shopping De beste manier om producten te vergelijken, is om hun unieke identificatiegegevens, zoals merk, [...]
Read More

Posted in: Data Feeds, Google Shopping, Tips & Tricks

Aangepaste Labels Maken en Optimaliseren voor Google Shopping Campagnes

Posted on 12-sep-2019 9:00:00 by Paweł Fijak
Met Google Shopping en online advertenties op basis van productfeeds, die jaar na jaar enorm toenemen, zowel wat betreft uitgaven als het rendement op investeringen, is het van essentieel belang dat adverteerders op de hoogte blijven van de laatste wijzigingen om altijd het maximale uit dit uiterst waardevolle kanaal te halen.
Read More

Posted in: Google Shopping, Tips & Tricks

Alles wat je moet weten over Automatic Item Updates in Google Shopping

Posted on 12-jan-2018 14:11:18 by René Bisschop
Wanneer je een Google Merchant Center-account hebt en je jouw producten promoot op Google Shopping, dan moet je bekend zijn met Automatic Item Updates. Dit was altijd al het geval, maar het is zelfs nog belangrijker geworden omdat Google de manier waarop het Merchant Center werkt als het gaat om Automatic Item Updates heeft veranderd - ze staan nu standaard aan. [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Tips & Tricks

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates