5 Shopping Strategieën om MKB’ers de Concurrentie te laten verslaan

Posted on 22-aug-2018 11:00:00 by René Bisschop
Ben je een kleine of middelgrote onderneming die zoekt naar manieren om te concurreren op Google Shopping? In 2016 gaven online retailers 56% van hun advertentiebudget uit aan Google Shopping. Over het algemeen was er een gemiddelde 542% ROAS (volgens een CPC Strategy-onderzoek). Met dit in het achterhoofd, wie neemt het je kwalijk als je ook een stukje van de [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Tips & Trucs, Campagnes Optimaliseren

Beginnen met Google Showcase Shopping Ads

Posted on 30-jan-2018 13:03:04 by René Bisschop
Dit artikel verscheen eerder op Twinkle Goed nieuws voor alle Google Shopping adverteerders! Je hebt nu een nieuw advertentie-wapen in je Google Shopping arsenaal - Showcase Ads. Showcase Shopping advertenties zijn als een etalage, waarbij ze je merk introduceren bij de klant en ze de soorten producten laat zien die jij beschikbaar hebt. Ze verschijnen in [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Tips & Trucs

Facebook Geoptimaliseerd Bieden voor Betere Klantacquisitie

Posted on 1-dec-2017 9:21:39 by René Bisschop
Wanneer je in ogenschouw neemt dat 2.01 miljard mensen dagelijks inloggen op hun Facebook-accounts, dan lijdt het geen twijfel dat Facebook een waardevolle plaats is voor online verkopers. Adverteren op Facebook kan zowel betaalbaar als effectief zijn, mits het goed is gedaan. Wat we niet willen is dat je geld naar Facebook gooit en maar bidt dat het werkt. Als [...]
Read More

Posted in: Facebook, Campagnes Optimaliseren, Tips & Trucs

Negatieve Keywords en Prioriteit Instellingen in Google Shopping

Posted on 24-nov-2017 13:15:03 by René Bisschop
Weet u waarom Google Shopping verantwoordelijk is voor 50% van het totale Adwords budget? Omdat het werkt. Voor veel retailers is Google Shopping het belangrijkste element binnen hun eCommerce-strategie. Dat hoeft geen verrassing te zijn als u de geweldige resultaten bekijkt die Google Shopping oplevert, net als de spannende nieuwe functionaliteiten die Google [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren, Tips & Trucs

Uw Amazon Afbeeldingen en Categorieën op orde krijgen

Posted on 15-sep-2017 9:05:49 by René Bisschop
Al jarenlang is Amazon een topspeler. Ze voeren een immense reeks producten, waarbij ze de klantrespons en -beleving prioriteit geven. Het is dan ook geen verrassing dat ze 27% groei zagen in 2016, waarmee ze de groei van eBay van 5% in 2016 overschaduwen. Amazon verdubbelde het aantal verkochte items, en third-party verkopers zagen record verkopen. Verkopers [...]
Read More

Posted in: Amazon, Marktplaats, Tips & Trucs

Uw Omnichannel Marketing Strategie uitbreiden

Posted on 10-aug-2017 9:06:24 by René Bisschop
Omnichannel consumenten geven tussen 50 en 300 procent meer uit dan single-channel consumenten, wat ze waardevoller maakt voor retailers. Er is geen beter moment voor merken en retailers om zich te realiseren dat in de cultuur van onmiddellijke bevrediging waarin wij momenteel leven, er niets belangrijker is voor consumenten dan dat ze onmiddellijk hebben wat ze [...]
Read More

Posted in: ECommerce, Tips & Trucs

8 Facebook Targeting Opties voor Online Retailers

Posted on 26-jul-2017 10:50:35 by René Bisschop
Er zijn veel targeting opties en parameters op Facebook, maar gebruikt u ze op de juiste manier? In dit artikel kijken we naar een aantal opties die beschikbaar zijn voor retailers en waarom ze deze zouden moeten gebruiken. Het uitvoeren van de juiste Facebook strategie helpt bedrijven om hun publiek te verkleinen en daarmee de kans te vergroten dat hun [...]
Read More

Posted in: Facebook, Tips & Trucs

Varianten of alleen Parent producten in uw datafeed opnemen?

Posted on 13-jun-2017 10:35:06 by René Bisschop
Zou u alle varianten in uw datafeed voor Google of andere shopping kanalen moeten invoegen, of alleen de ‘parent’ producten? Als verkoper heeft u een keuze. Laten we de argumenten beoordelen voor ‘varianten’ en voor ‘parents’, zodat u een gefundeerde beslissing kunt nemen. Wat zijn varianten? Google definieert Varianten als een groep van identieke producten die [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Data Feeds, Tips & Trucs

Waarom het frequenter updaten van data feeds uw opbrengsten verhoogt

Posted on 31-mei-2017 8:00:00 by René Bisschop
Het meerdere keren per dag updaten van uw data feeds in Google of andere online kanalen helpt u vaak met het verbeteren van de prestaties van uw campagne. Met name de laatste voorraadstatus en prijzen zullen uw RoI verbeteren. In dit artikel behandelen we het Hoe en Wat. Wanneer u uw eigen webshop(s) heeft dan bent u altijd op zoek naar manieren om RoI te [...]
Read More

Posted in: Campagnes Optimaliseren, Data Feeds, Tips & Trucs

Drastische RoI verbetering op Google Shopping Campagnes met Custom Labels

Posted on 24-mei-2017 9:11:32 by René Bisschop
De Custom Labels van Google stellen u in staat om biedingen te maken voor specifieke productgroepen. Specifiek bieden is een echte RoI verbeteraar. In dit artikel bespreken we de meest voor de hand liggende voorbeelden om de prestaties van uw campagne te verbeteren met custom labels. Wat zijn Custom Labels Custom labels in Google Shopping geven u de gelegenheid [...]
Read More

Posted in: Google Shopping, Campagnes Optimaliseren, Tips & Trucs

Deel dit artikel

Aanmelden voor Email Updates